A munkáltatói márkaépítési stratégia első lépése az, hogy megnézzük, jelenleg hogyan működnek a folyamatok a szervezeten belül.
Speciális felméréssel megvizsgáljuk a következő területeket:
- Munkaerő felvétel
- Vállalati kultúra
- Munkavállalói juttatások
- Jutalmak, elismerések
- Online és közösségi média jelenlét
- Versenytársak stb.
Tudta? Egy alap, de rendkívül hasznos employer brand audit csupán 30-60 percet vesz igénybe, amely rálátást ad a legfontosabb problémákra és tennivalókra.
Ezt követően kérdőívek és interjúk segítségével mérjük fel a dolgozók, illetve a megcélozni kívánt munkaerő szegmens tulajdonságait, igényeit és elvárásait.
A begyűjtött információk alapján átfogó választ tudunk adni a „Hol vagyunk most?” kérdésre, és meghatározhatjuk azokat a problématerületeket, amelyek megoldásra szorulnak, valamint a kiemelkedő lehetőségekkel kecsegtető „áttörési pontokat” is.
Ezután az audit konzultáció következik, melynek során meghatározzuk a márkaépítési stratégiát és akciótervet is készítünk az összes feladat felsorolásával a következő hónapokra, évekre tervezve.
Ugye, ön is látja, mennyire fontos egy ilyen audit elkészítése a cég jövőjére nézve?
Kérjük, keressen bennünket, amennyiben további segítségre van szüksége!