Munkáltatói márka audit

A munkáltatói márkaépítési stratégia első lépése az, hogy megnézzük, jelenleg hogyan működnek a folyamatok a szervezeten belül.

 

Speciális felméréssel megvizsgáljuk a következő területeket:

  • Munkaerő felvétel
  • Vállalati kultúra
  • Munkavállalói juttatások
  • Jutalmak, elismerések
  • Online és közösségi média jelenlét
  • Versenytársak stb.

 

Tudta? Egy alap, de rendkívül hasznos employer brand audit csupán 30-60 percet vesz igénybe, amely rálátást ad a legfontosabb problémákra és tennivalókra.

 

 

Ezt követően kérdőívek és interjúk segítségével mérjük fel a dolgozók, illetve a megcélozni kívánt munkaerő szegmens tulajdonságait, igényeit és elvárásait.

A begyűjtött információk alapján átfogó választ tudunk adni a „Hol vagyunk most?” kérdésre, és meghatározhatjuk azokat a problématerületeket, amelyek megoldásra szorulnak, valamint a kiemelkedő lehetőségekkel kecsegtető „áttörési pontokat” is.

Ezután az audit konzultáció következik, melynek során meghatározzuk a márkaépítési stratégiát és akciótervet is készítünk az összes feladat felsorolásával a következő hónapokra, évekre tervezve.

 

Ugye, ön is látja, mennyire fontos egy ilyen audit elkészítése a cég jövőjére nézve?

Kérjük, keressen bennünket, amennyiben további segítségre van szüksége!

Hogyan fejlesszem cégem Employer Brand-jét?

Szeretnék elkészíteni egy munkáltatói márka auditot.