Az elmúlt 20 évben tapasztalatot szereztünk a toborzásban, csapatvezetésben, tréningekben és a munkáltatói márkaépítésben (employer branding).
Ez idő során több száz álláskeresővel és vezetőjelölttel találkoztunk és dolgoztunk együtt, így pontosan tudjuk, hogyan lehet egy munkáltatói márkát sikerre vinni.
Az eredményes employer branding módszere
2012-ben a WorldBlu Most Democratic Workplaces™ (WorldBlu Legdemokratikusabb Munkahelyek) akkreditált tanácsadójává váltunk. A mi munkáltatói márkaépítési megközelítésünk elsősorban WorldBlu jól bejáratott és megbízható módszereire és elveire épül, melyek kiemelt figyelmet szentelnek a szabadságközpontú és meritokratikus szervezeti struktúrának és vezetésnek.
Célunk, hogy ügyfeleink jól működő szervezeti kultúrát hozzanak létre, ahol a szabadság és meritokrácia a pozitív átalakulással együtt kulcsszerepet kap.
Eltökélten dolgozunk azért, hogy kiértékeljük és átalakítsuk a gondolkodásmódot, vezetői képességeket, valamint szervezeti kultúrákat azoknál a vállalatoknál, amelyek motivált, kiegyensúlyozott alkalmazottakat és magasan képzett, kompetens vezetőket kíván magáénak tudni.
Ennek köszönhetően az a fajta vállalati kultúra jön létre, amely magához vonzza és meg is tartja a tehetséges munkaerőt, ezentúl pedig kitűnő eredményeket produkál, legyen szó akár a bevételekről, akár a dolgozói megelégedettségről.
“Az emberek boldogan dolgoznak olyan cégeknél, ahol figyelembe veszik elképzeléseiket és elismerik teljesítményüket.”
Fókuszunk: a szilárd alapok megteremtése
A munkáltatói márka kialakítása a vezetői és csapatértékek, a kultúra és a folyamatok megvizsgálásával kezdődik.
Ez a struktúra igen egyszerű, ám annál hatékonyabb, melyre egy erős, versenyképes employer brand építhető fel, amely a támogató elemeknek és folyamatoknak az eredménye, és nem csupán egy médiakampány:
Mindez azt jelenti, hogy
- odafigyelünk a közép- és felsővezetők értékeire és érdekeire;
- megvizsgáljuk a dolgozók értékeit és érdekeit is;
- megalkotunk egy megnyerő és valós munkáltatói márkaérték ajánlatot (Employee Value Proposition, EVP);
- átformáljuk a szervezeti kultúrát;
- kidolgozzuk az ehhez szükséges támogató folyamatokat.
Miért mi?
Átfogó tapasztalat
Tapasztalatunk nemcsak a munkálatói márkaépítésre korlátozódik. A toborzás, fejvadászat és tehetséggondozás, motiválás területein is hosszú évek óta aktívan dolgozunk.
Értékközpontú megközelítés
Tanulmányozzuk az egész szervezet alapértékeit, és a legerősebbekre alapozva alakítjuk ki a vállalati kultúrát.
Win-Win-Win gondolkodásmód
Olyan megoldásokra törekszünk, melyek kiemelkedő eredményeket hoznak mind a munkáltatónak, mind az alkalmazottaknak, mind pedig saját magunknak.